Monday, May 24, 2010

Seriously Scrapbooking Class Lo's

Hi Guys

Just a quik post as I had promised some gorgus ladies who did my last class at Seriously Scrapbooking that I would upload my LO's for them. [Thank you for a fabulous class guys!!!]. And some May Boy Kit LO's to share for Bons Scraps.






These 3 LO's are for the May Boys Kit at Bons Scraps :) :) :)


These 2 LO's are the class LO's :) :) :)
Cheers and Happy Scrapping,
Lou xxx




9 comments:

Peggy said...

Awesomeness yet again!
Love xxx Peggy

Scrapping Down a Lane said...

Stunning class layout... Jealous that I couldn't attend :) I love love all these super layouts. I am always amazed by your designs x0x0x

Kathleen said...

wow wow wow - Lou I wanna scrap now!!! Gorgeous! Inspiring! LOVE the colors!!!

xx

sandra said...

Your use of colour in your layout always inspire me.
Gorgeous work Lou.

Binxcat1 said...

Luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurve 'em all chick ;)

Geraldine Pasinati said...

HEy there LOU!!! Your just tooooooo damn good and love the class layouts - bright and fresh!!
G.

Charmane said...

OMG LOUISE>>>> you make me want to go and scrap!!! LOVE your layouts gorgeous gal!!!

xoxo Charmane

Leanne said...

i love your staight lines..LOL.. seriously though i love your quirky... yay.
sugar baby...leanne

Catie said...

Lou, these pages are amazing! You know how much I love the ones you did for Bon's already, and those class ones are just incredible! So inspiring!
Catie xo